Izberi zase vodeno vadbo!

Današnji trendi narekujejo prekomerno gibanje in oblikovanje velikih mišičnih skupin predvsem zaradi dobrega izgleda ali pa izgubo vse travm, čustev in skritih želja, ki jih nekateri skrivajo za prekomerno težo. Za tem trendom se skrivajo funkcionalne vodene vadbe, fitnesi, osebna trenerstva.

Drug trend izrazito narekuje intenzivno cardio vadbo kot so hoja, kolesarjenje, rekreativni tekači, rekreativci in tukaj se skrivajo še vsi, ki si gibanje interpretirajo, kot nekaj kar lahko delajo sami doma.

Vendar, napačen zapis vzorcev mišičnega delovanja in njihovo krepitev in napačno naprezanje, lahko pogosto naredi več škode kot koristi.

Pri športu, gibanju naj vam bo vodilo zavedanje lastnega telesa in gibanja, izboljšanje telesne drže in težnja po izboljšavi zavedanja skeleta, mišičevja.

Vaje, ki jih opravljate z obremenitvijo ali večjim številom ponovitev ali se podajate v ekstremne situacije. Naj bo fokus na tistem, določenem delu telesa na katerih opravljamo obremenitve.

Ne uporabljaj obremenitev za ventil čiščenja podzavesti in vsakodnevnih obremenitev.

Gibanje naj bo smiselno! Gibanje telesu v 80% naj ne povzroča stresa!

Pretirana dejavnost in ali ne dejavnost lahko povzroči tudi nevrološke motnje in začaran krog poškodb, fizioterapij in izgorelosti. Nedejavnost pa stanje strahu pred življenjem, izgubo življenske volje in samouresničitve.

Gibajmo se zaradi zavedanja o telesnem mehanizmu in z zavedanjem telesa in da z gibanjem podpiramo organske sisteme, živčne povezave in čute, kot so vid, sluh in celo dotik.

Naj bo vodilo gibanja to, da lahko gibčno in spretno opravljamo vsakodnevna opravila.

Odloči se za vodene vadbo, ker ti le to nudi najboljšo življensko podporo. Zase izberi močno, učinkovito telo in življenje, brez izgube energije in stresa.

Kim