P5 ZAPISI

misli, teorija in napotki

Pilates

Pilates je celostna telesna vadba, s poudarkom na težje dostopnih šibkejših mišicah, ki s krepitvijo pripomorejo k pravilni telesni drži.

Pilates je celostna telesna vadba, s poudarkom na težje dostopnih šibkejših mišicah, ki s krepitvijo pripomorejo k pravilni telesni drži, izboljšanju telesne pripravljenosti in koordinaciji gibanja. Vključuje vaje za moč, raztezanje in dihanje. Pilates zagovarja kvaliteto pred kvantiteto, bolj kot količina je pomembna kakovostna izvedba giba, zato se vsaka pilates vaja izvaja v manjšem številu ponovitev. Pri izvedbi vaj je izjemno pomembna osredotočenost, saj le z mislimi zmoremo pravilno in kvalitetno izvesti vsako ponovitev vaje.
Omogoča nam, da se z mislimi poglobimo v svoje telo in duha. Zaradi vse bolj prisilnih drž na delovnem mestu, zasedenosti, ter napačne mišične obremenitve pri športih postanejo večje mišične skupine v telesu močnejše in negibljive, manjše mišične skupine, ki ležijo globlje pa postanejo šibkejše. Vadba poudarja pomembnost mišičnega ravnovesja za dobro telesno počutje, preventivo pred poškodbami in pravilno telesno držo. Zato morajo biti vse mišice v telesu dobro razvite, da vsaka mišična skupina opravlja svoje naloge pri gibanju in pravilni drži telesa.

Zakaj prakticirati pilates in kaj z njim pridobiš?


  1. Prilagojen vsakemu posamezniku
  2. Mobilnost sklepov in gibljivost mišic
  3. Trening celotnega telesa
  4. Nadzor in kontrola dihanja
  5. Stabilizacija hrbtenice, medenice in ramen
  6. Moč trebušnih mišic
  7. Preventiva pred poškodbami
  8. Razvijanje ravnotežja

Pilates pripomore k popolni harmoniji telesa in duha!

Rednost vadbe

Skozi redno vadbo osvojimo znanje o novih, pravilnih gibalnih vzorcih. Poglobljeno spoznavate svoje telo, zavedate se vsakega giba lastnega telesa in s tem spremenite vse napačne gibalne navade, ki so ukoreninjene v vašem gibalnem sistemu. To se potem uspešno prenese v vsakdanje življenje. In ko dodamo še pravilno dihanje vaše gibanje postane bolj pravilno, varnejše in ozaveščeno v vsakem trenutku.

Komu je vadba namenjena?

Vadba je namenjena vsem, ki imate probleme s telesno držo, bolečine v ramenskem obroču, križu ali hrbtenici (hernia, osteoporoza, multipla skleroza, fibromialgija). Z redno vadbo, individualno prilagojeno vsakemu posamezniku, izboljšamo medmišično ravnovesje in odpravimo vzroke bolečine.

Vadba je primeren za vse ljudi od 16 leta starosti naprej. Predvsem vsi gibalci, capoieristi, plesalci, vsi, ki vam bo močno središče telesa izboljšalo vaše gibanje in držanje ravnovesja.

Pilates vaditelj

Prijavi se

Druge vadbe za odrasle