Dihalne vaje

Dihanje je osnovna potreba življenja.

Ljudje dihamo s pljuči. Zrak vdihnemo skozi usta ali nos. Bolj zdravo je dihanje skozi nos, ker dlačice v nosu zadržijo prašne delce iz zraka. V nosu se zrak segreje in ovlaži. Zrak gre nato po sapniku v pljuča. Pri tem procesu je najbolj pomemben nastanek ogljikovega dioksida in vode, ki potujeta s krvjo nazaj v pljuča in z izdihom iz našega telesa.

Če se oglijkov dioksid učinkovito izloča ob dihanju, to pomeni, da se toksini iz našega telesa čistijo/izločajo.

Zakaj je dobro prakticirat dihalne vaje?

Z vsakim vdihom zraka pridobimo kisik in sprostimo odpadni produkt - ogljikov dioksid.

Pomanjkanje kisika in naraščanje ogljikovega dioksida v telesu, povezanega z plitkim dihanjem, lahko vpliva na naše delovanje, voljo, motivacijo ter zmanjšuje psihično koncentracijo.

Plitko dihanje zmanjša pretok teh plinov v in iz telesa, kar nam slabša vitalnost. Tak vzorec dihanja lahko na daljši rok celo prispevajo k tesnobi, splošni utrujenosti, neučinkovitosti. Lahko tudi napadom panike, depresiji, mišični napetosti in glavobolom.

Trebušno dihanje

Diafragmalno oziroma trebušno dihanje je primarno dihanje. Opredeljeno je kot dihanje s trebušno prepono, ob čemer ne premikamo prsnega koša, saj dihamo samo v trebuh.

Trebušno dihanje spodbuja pretok limfe, intenzivno masira notranje organe, izboljša prekrvavitev ter umirja um. Močno razbremeni srce, zniža krvni tlak, spodbuja prebavo in uravnava črevesno delovanje.

Še posebej je učinkovito, kadar ga izvajamo na svežem zraku.

Popolno jogijsko dihanje

Popolno jogijsko dihanje prek pljuč in krvnega obtoka napolni celotno telo s svežim kisikom, energijo in prano. Dobrodelno deluje na popolnoma vsako celico v našem telesu. Povečuje odpornost, regenerira, vitalizira in očisti telo.

Izjemen vpliv ima tudi na srce, umirjanje aritmije, zmanjševanje razširjenega srca, zdravljenje najrazličnejših bolezni srca, pljuč, občutkov depresije, nevolje in tesnobe.

Ob jogijskem dihanju doživljamo velik vnos kisika v naše telo in prav to nudi telesu popolno regeneracijo.

Nadi shodhana

Nadi shodhana pomeni čiščenje pishične mreže. Ta dihalna tehnika zagotavlja, da se celo telo prehrani z dodatno količino kisika, le ta pride vse do živcev. Stimulirajo se možganski centri, tako delujejo blizu svoje optimalne kapacitete.

Spodbuja umirjenost, jasnost mišlenja in koncetracijo. Povečuje vitalnost in znižuje raven stresa, zaskrbljenosti, uravnoveša apetit in izboljšuje kvaliteto spanca.

Ta dihalna vaja prav tako prinaša v naše telo ravnovesje, poveže desno in levo možgansko hemisfero ter nas vodi v globlja stanja mirnosti uma.

Učinki pravilnega dihanja

  • Ublaži stres, odpravi strah, žalost in jezo.
  • Okrepi imunski sistem in pospešuje obnavljanje celic.
  • Razstruplja telo (70 odstotkov odpadnih snovi se iz našega telesa izloči skozi dihanje).
  • Umirja in nam da potrebno energijo.
  • Uravnavnava pritisk in bitje srca.
  • Omogoča nam razvoj čuječnosti in povečuje povezanost s svojim telesom.


Nakup videa:

Z izpolnjeno prijavnico izrazi zanimanje za nakup videa. Več navodil s klikom na "Prijavnico".

Izberi med:

  • 20 MIN UČENJA TREBUŠNEGA DIHANJA
  • 20 MIN UČENJA POPOLNEGA JOGIJSKEGA DIHA
  • 20 MIN UČENJA NADI SHODhANE

    Video vsebine so sestavljenja iz dveh delov.
    Prvi del temelji na surovi razlagi principa dihanja, položajev, drže telesa z vsemi ostalimi napotki za kvalitetno izvedbo treninga. V drugem delu prideš na vrsto ti. Slediš mojemu glasu, navodilom in gibom, ki jih skupaj izvajava.

    Z nakupom videa si zagotoviš dnevni vnos gibanja v svoj vsakdanjik, opremiš se z metodami in vrednotami, ki prebujajo notranjega otroka ter krepijo moč duševnega zdravja.


Vaditelj

Druge vadbe
za odrasle